четвер, 27 вересня 2012 р.

Дощ із наших бажань

У серпні дуже часто можна спостерігати так званий "зоряний дощ". Скелко запросив мене поспостерігати за цим цікавим явищем. Він сказав, що я маю добре виспатись, приготувати блокнот і ручку, прийти до нього після 12 години ночі, коли на вулиці вимкнуть усі ліхтарі. Я подумав і приготував ще парасольку!!! Адже, коли іде дощ, варто сховатись під захист парасольки. Побачивши мене, Скелко здивувався:
- Незнайко, а парасолька тобі для чого?
Почувши мою відповідь, Скелко пояснив мені, що зоряний дощик - це умовна назва. Насправді усі зорі залишаться на своїх місцях, а спостерігати ми будемо за  метеорним потоком. Поки ми чекали, щоб вимкнули усі ліхтарі, Скелко розказав мені, що люди придумали гарну прикмету загадувати бажання під час того, як спостерігаєш метеор. І хоча ця прикмета лише тільки прикмета, але яка гарна і красива) А ви спостерігали, як зорі "падають"?

Немає коментарів:

Дописати коментар