четвер, 27 вересня 2012 р.

Від Сонця відвалився кусок і летить до нас!!!


Доброго дня, дорогі діти! Мене звати Незнайка, живу я разом із своїми друзями-коротульками у Квітковому місті. Одного разу зі мною трапилась дуже неприємна історія. Я йшов по полю і раптом...  раптом  я відчув страшенної сили удар по голові! У мене аж в очах потемніло спочатку, а коли я підняв голову, то побачив, що нікого довкола мене немає, щоб так вдарити. І тоді я задер голову догори. І тут... я  побачив, що у небі яскраво світить сонце. Довго дивитись на сонце, звісно,  неможливо, але мені здалося, що воно ніби стало меншим у розмірах. Невже від нього відвалився кусок і летить на Землю??? Я був впевнений, що на голову мені впав шматок, який відколовся від Сонця.  Коли я поділився своїми побоюваннями з іншими коротульками, вони почали сміятись. Мені було дуже-дуже образливо. І я вирішив дізнатись більше про Сонце та інші космічні тіла, щоби переконати всіх, що я правий! Знайка повідомив мені, що Сонце - зірка. Смішний цей Знайка))) Як Сонце може бути зіркою??? Зорі світять вночі,  вони маленькі і зазвичай яскраво-синього кольору. А Сонце яскраве і жовте. Воно буває тільки вдень. Щоби переконати Знайку у тому, що Сонце не може бути зіркою я завітав до астронома Скелка і дізнався, що Сонце - це величезна розпечена куля. Скелко порадив мені прочитати дуже цікаву статтю про Сонце. Ех, виявляється, що Знайка знову правий! Але мені стало дуже цікаво дізнатися про космос більше, у цьому блозі я буду розповідати про свої спостереження за зоряним небом. Приєднуйтесь, друзі!


Немає коментарів:

Дописати коментар