четвер, 27 вересня 2012 р.

Куди поділося півмісяця?


Дізнавшись багато цікавого про Сонце, я вирішив, що і Місяць так само зоря. І взагалі усі тіла, які спостерігаємо у нічному небі - це зорі. Але чому, наприклад, Місяць не гріє, як Сонце?  І чому вночі, коли зірок багато, не так тепло, коли світить одна зірка Сонце? Куди дівається їхнє тепло? Виявляється, Місяць - холодне тіло, яке не випромінює власного світла.  Про це мені дуже докладно розповів Скелко. Він, навіть показав Місяць у свою величезну трубу, яка називається телескоп. Це було надзвичайно цікаво, адже ми роздивились, як виглядає Місяць і побачили, навіть там так звані кратери, деякі з них  Скелко  називав "морями", а деякі "горами". Але ці моря і гори зовсім-зовсім не подібні на земні. Через тиждень я знову захотів поспостерігати за Місяцем. Але Місяць став меншим.

- Скелко!!!, - закричав я, - Місяць кудись тікає!!!! Він зменшується! Скоро від нього залишиться тільки половина!
- Ні, - відповів астроном, - Просто ми перестали бачити неосвітлену Сонцем частину Місяця.
Скелко розповів про Місяць багато цікавого! Тепер я знаю, що Місяць - не просте небесне тіло, це супутник нашої Землі.

Немає коментарів:

Дописати коментар